Wij steven ernaar al onze klanten zo goed mogelijk te helpen bij hun bestellingen en een eventuele garantieaanvraag. Toch komt het wel eens voor dat wij soms afhankelijk zijn van derde partijen zoals transportbedrijven, Indien er een vertraging ontstaat bij levering van uw bestelling zullen wij zo snel mogelijk op te lossen zodat u naar tevredenheid u bestelling zo snel mogelijk kunt ontvangen. Als er toch iets verkeerd gaat en u bent niet helemaal tevreden over ons dan horen wij dit graag van u, en willen we samen tot een oplossing komen met u. U mag de klacht richten naar info@betaalbaarshoppen.nl onder vermelding van uw klacht en uw contact gegevens. Ben je het niet eens met de afhandeling van de klacht? Dan kun je contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk (afdeling bemiddeling), waar Betaalbaarshoppen.nl bij aangesloten is. Is je klacht nog niet opgelost? Dan kun je je geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop (https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/).