Betaalmethoden
Allebedrijvenin keurmerk
onze vermelding op www.keurmerk.info
0318-756728

Spelregels Betaalbaarshoppen.nl

Wil je weten welke regels gelden wanneer je bij ons bestelt, een product wilt terugsturen of een klacht hebt? Hieronder vind je de simpele versie van onze algemene voorwaarden. De lange versie vind je hier

Artikel 1 – Definities

In deze algemene voorwaarden hebben we expres de ingewikkelde taal weggelaten. 

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Leuk om kennis te maken! Wij zijn Betaalbaarshoppen.nl. Je kunt ons binnen openingstijden bereiken op het telefoonnummer 0318-756728, of per e-mail op info@betaalbaarshoppen.nl

Wil je een brief sturen of langskomen? Dat kan natuurlijk ook. Ons adres is Newtonstraat 6, 6717 BK in Ede. Houd wel rekening met onze openingstijden, zodat je niet voor een dichte deur staat: maandag t/m donderdag van 9:00 uur tot 17:00 uur en vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur. 

KvK-nummer: 58304339

Btw-identificatienummer: NL852975983B01 

Artikel 3 – Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden gelden voor elke aankoop op onze website. Je kunt deze voorwaarden altijd hier lezen. Als er voor een product afwijkende voorwaarden gelden, gelden óók de algemene voorwaarden. In het geval van tegenstrijdige voorwaarden, gelden de voorwaarden die voor jou het meest gunstig zijn. 

Artikel 4 – Het aanbod

We zorgen er altijd voor dat de productbeschrijvingen en foto’s zo duidelijk mogelijk zijn, zodat je weet wat je bestelt. We vertellen je altijd wanneer een aanbieding tijdelijk is of er bepaalde speciale voorwaarden gelden. Wanneer we een foutje maken op de website (we blijven mensen) mag je ons hieraan houden, behalve wanneer het overduidelijk écht niet waar kán zijn. 

Artikel 5 – De overeenkomst

We zorgen ervoor dat jij veilig op onze website kunt kijken, bestellen en betalen – en je gegevens niet in verkeerde handen vallen. Wanneer je iets bestelt, sturen wij je per e-mail een bevestiging. Zo lang je deze niet hebt ontvangen, kun je nog van gedachten veranderen. Alle informatie omtrent je bestelling vind je terug op je factuur en natuurlijk op onze website. 

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Wil je je bestelling naar ons terugsturen? Dat kan binnen 30 dagen na ontvangst. Natuurlijk zijn we nieuwsgierig naar waarom je je product wil retourneren, maar je bent niet verplicht om ons dit te vertellen. 

Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

Je mag tijdens de 30 dagen bedenktijd je bestelling uit de verpakking halen en bekijken, zoals je ook in de winkel zou doen. Als het product niet meer in nieuwstaat is, bijvoorbeeld wanneer je je grasmaaier terugstuurt nadat je je gazon ermee hebt gemaaid, mogen wij je een lager bedrag terugbetalen of de retourzending weigeren (zie artikel 10). Is het product beschadigd bij ontvangst? Laat het ons binnen de bedenktijd weten. 

Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

Wanneer je iets wilt terugsturen, kun je dit binnen 30 dagen aan ons laten weten door ons te bellen of een e-mail te sturen. Vul het retourformulier in en stop deze in de doos bij je bestelling. Zorg ervoor dat het product en alle eventuele accessoires in de originele verpakking bij ons terugkomt. 

Stuur de bestelling na aanmelding zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 30 dagen na ontvangst) terug of breng hem langs bij onze showroom in Ede (Newtonstraat 6). De verzendkosten dien je zelf te betalen. 

Artikel 9 – Verplichtingen van Betaalbaarshoppen.nl bij herroeping

Je krijgt altijd een bevestiging dat we jouw retouraanmelding ontvangen hebben. Na ontvangst van je pakketje zullen we het door jou betaalde bedrag binnen 14 dagen aan je terugbetalen, of sturen we je een nieuw product wanneer we dat met je hebben afgesproken. Heb je gekozen voor een rembourszending, dan krijg je de kosten hiervoor niet retour. 

Defect artikel?

Is een product bij levering defect of beschadigd? Neem dan binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op. Je kunt het product dan kosteloos retourneren of omruilen. 

Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht

In principe mag je alle producten uit ons assortiment naar ons terugsturen. Wanneer een product gebruikt is of zich niet in de originele verpakking bevindt, mogen we de retourzending weigeren. Wanneer we het pakket naar je terugsturen, dien je hiervoor de verzendkosten te betalen. Neem dus altijd eerst even contact met ons op wanneer je je bestelling niet in de originele verpakking kunt terugsturen. 

Artikel 11 – De prijs

De prijs van een product is zoals deze op onze website vermeld staat en is altijd inclusief BTW. Soms is een product in de aanbieding of wordt deze blijvend in prijs verlaagd. Heb je het product nét gekocht voor een hoger bedrag? Wanneer je dit binnen 7 dagen na aankoop bij ons meldt, storten wij het verschil terug op je rekening. 

Artikel 12 – Nakoming overeenkomst en extra garantie

Je ontvangt van ons een product dat overeenkomt met de foto’s en beschrijvingen op onze website. Je kunt van ons dus een goed product in nieuwstaat verwachten. Is het product toch niet goed? Laat het ons weten, zodat wij het voor je kunnen oplossen. Wij houden ons hierbij aan de consumentenwetgeving. 

Op onze producten heb je één jaar garantie die ingaat op de dag van levering. Op onderdelen en reparaties heb je standaard drie maanden garantie. Schade ontstaan door weersinvloeden en verkeerd gebruik valt niet onder de garantie. Na een jaar kun je geen aanspraak meer op de garantie maken; wel blijven we voor je klaarstaan voor het beantwoorden van al je vragen en kunnen we jouw product tegen lage kosten repareren of je een reserveonderdeel sturen. 

Artikel 13 – Levering en uitvoering

Wij doen er alles aan om je bestelling zo goed én zo snel mogelijk te laten verlopen. We laten je pakketje op het door jou aangegeven adres bezorgen. Als je op werkdagen voor 16:00 bestelt, kun je je bestelling in de meeste gevallen de volgende dag verwachten. 

Is de bezorgdienst je pakket kwijtgeraakt? Geen zorgen. Wij stellen een onderzoek in om het pakket weer boven water te krijgen. Als dat na 10 dagen nog niet gelukt is, sturen wij je bestelling kosteloos opnieuw op. 

Wanneer de leverdatum afwijkt, staat dit duidelijk op onze website vermeld. Is de bezorging vertraagd of kunnen we niet alle bestelde producten aan je leveren? Dan laten we dit binnen 30 dagen nadat je je bestelling geplaatst hebt weten. Je kunt dan je bestelling kosteloos annuleren. Wij storten het door jou betaalde bedrag weer terug op je bankrekening. 

Artikel 14 – Betaling

Bij Betaalbaarshoppen.nl kun je je bestelling betalen tijdens het plaatsen van je bestelling, of achteraf met AfterPay. Als je met AfterPay afrekent ga je ook akkoord met de algemene voorwaarden van AfterPay: https://www.afterpay.nl/nl/algemeen/zakelijke-partners/algemene-voorwaarden-zakelijk. Neem contact op met AfterPay wanneer je betaalgegevens niet kloppen, zodat zij het recht kunnen zetten. In verband met de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG) kan Betaalbaarshoppen.nl geen wijzigingen aanbrengen in de bij AfterPay bekende gegevens. 

Wordt je betaling niet geautoriseerd door AfterPay? Wij kunnen de reden hiervan wegens privacy niet inzien. Wanneer je hierover meer informatie wenst, kun je contact opnemen met AfterPay: https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/

Artikel 15 – Klachtenregeling

Heb je een klacht? Dat vinden we natuurlijk niet leuk! Stuur ons een e-mail of leg ons per telefoon zo precies mogelijk uit wat het probleem is. We streven ernaar om je binnen 24 uur van een antwoord te kunnen voorzien, maar hebben hier maximaal 14 dagen de tijd voor. Hebben we wat extra tijd nodig om je klacht op te lossen, dan hoor je dit ook van ons. Is de klacht volgens jou niet naar behoren opgelost? Dan gaat de geschillenregeling in werking. 

Wil je liever een klacht indienen via Stichting Webshop Keurmerk? Dat kan via http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht. Maar we weten zeker dat we jouw klacht zelf snel en goed kunnen oplossen. 

Artikel 16 – Geschillen

Als je het niet eens bent met onze oplossing voor je klacht, dan kun je jouw situatie binnen 3 maanden na ontstaan van het geschil voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk (https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/). Ook is het mogelijk je klacht te melden via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage). 

Artikel 17 – Branchegarantie

Betaalbaarshoppen.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. De stichting garandeert dat je bedragen tot €10.000,- terugbetaald krijgt wanneer de Geschillencommissie besloten heeft dat je hier recht op hebt. Wil je gebruikmaken van deze garantie? Laat dit dan schriftelijk weten aan Stichting Webshop Keurmerk. 

Artikel 18 – aanvullende of afwijkende bepalingen

Mochten we het nodig vinden deze algemene voorwaarden te veranderen, dan kun je de aangepaste voorwaarden op onze website vinden. Aanvullingen of wijzigingen zijn nooit in jouw nadeel.

Moment...

Het product is succesvol toegevoegd aan uw winkelwagen.

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen